Vår personal befinner sig på ubildning den 3-5 oktober. På grund av detta är våra svarstider längre än vanligt dessa dagar. Har du frågor kan du ställa dessa via meddelande-funktionen i våra e-tjänster.
Det enda du behöver göra för att bli medlem är att fylla i en ansökan om medlemskap. Om vi får din ansökan före midnatt den sista i månaden kan du bli medlem från och med den första i samma månad.
Du behöver ha en e-legitimation för att kunna skicka din ansökan här. Om du inte har någon e-legitimation kan du ringa oss på 08-723 44 00 så hjälper vi dig.
Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.
Om du upplever problem när du ska använda våra e-tjänster rekommenderar vi att du provar en annan webbläsare som stödjs av vår webbplats. Google Chrome, Edge, Firefox och Safari är exempel på sådana webbläsare.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare.
Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer. Uppdatera dina kontaktuppgifter.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.
Vår personal befinner sig på ubildning den 3-5 oktober. På grund av detta är våra svarstider längre än vanligt dessa dagar. Har du frågor kan du ställa dessa via meddelande-funktionen i våra e-tjänster.