Det är lätt att bli medlem

Att bli medlem

Det enda du behöver göra för att bli medlem är att fylla i en ansökan om medlemskap. Om vi får din ansökan före midnatt den sista i månaden kan du bli medlem från och med den första i samma månad.

Du behöver ha en e-legitimation för att kunna skicka din ansökan här. Om du inte har någon e-legitimation kan du ringa oss på 08-723 44 00 så hjälper vi dig.

Logga in i våra e-tjänster

Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.

Om du upplever problem när du ska använda våra e-tjänster rekommenderar vi att du provar en annan webbläsare som stödjs av vår webbplats. Google Chrome, Edge, Firefox och Safari är exempel på sådana webbläsare.

MINA SIDOR

Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare.

MITT MEDLEMSKAP

Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer. Uppdatera dina kontaktuppgifter.

BankID

För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.

 

Kontakta oss

Kontakt

Vår telefontid är vardagar klockan 09.00 till 11.00. Du når oss på 08-723 44 00. Du kan även skicka ett meddelande till oss om du hellre vill det, info@smakassa.se.

Om du skickar intyg eller blanketter med post använder du vår adress i Arjeplog: SMÅA, Fe 56, 938 88 Arjeplog.

Våra chattbottar Vilja och Veta

SMÅA har två digitala medarbetare. Vilja som du pratar med här på hemsidan och Veta som du kan chatta med i våra e-tjänster. Om du har frågor som rör ditt specifika ärende kan du logga in i Mina sidor så hjälper Veta dig där.

Kontakta oss



    Skriv denna kod: captcha

    Vanliga frågor om kontakt

    Gå till frågor och svar